Wednesday 26 October 2011

Padamkanlah~~~

Benar Cinta itu satu fitrah,
Tetapi Ya Allah,
Sekiranya perasaan fitrah itu terlalu awal bagiku,
KAU padamkanlah,
melainkan Cinta kepadaMU.

Cinta itu KurniaanMU Ya Allah,
Jika persaan fitrah itu bukan untukku,
KAU padamkanlah,
Kekalkan aku dengan Cinta RasulMU.

Ya Allah,
Rindu hadir tika perasaan fitrah itu ada,
Jika rindu itu satu dosa,
KAU padamkanlah,
Rindukan aku kepada KekasihMU.

Ya Allah,
Haruskah aku hanya menunggu,
Menunggu perasaan yang aku sendiri tidak pasti,
dimana kebenarannya,
Atau apa harus aku yang mulakannya.
Mungkinkah itu satu usaha,
Namun Ya Allah,
Sekiranya itu ke'aib'an bagiku,
Hindarkan aku dari tindakan itu,
dan PADAMKANLAH keingginan itu...

Sekiranya perasaan fitrah yang aku rasai ini benar,
Suburkanlah dengan Ketaqwaan...

No comments:

Post a Comment